Pojdi do vsebine

O nas

Kakovost in varnost

Sistem vodenja kakovosti imamo certificiran po standardu ISO 9001:2015.

Vodja kakovosti je mag. Mateja Žibert Kos (07 4881090).

Pooblaščenka za varnost pacientov, zaposlenih in drugih je Simona Jalovec Pavlovič, mag.farm. (07 4881098).

 

Na podlagi 4. alineje 23. člena Zakona o lekarniški dejavnosti (Ur.l. RS št. 85/16) objavljamo izsledke spremljanja kazalnikov kakovosti.

Zap. številka Obvezno spremljanje Kazalnik Merilo Cilj Rezultat 2023 Rezultat 2024 Opombe
1 Da Delež vseh farmacevtskih intervencij glede na število receptov število intervencij/število Rp
(%)
1,04 1,10 SOP FINT – podatke dobimo iz mesečnih poročil
2 Da Delež strokovnih farmacevtskih intervencij glede na vse farmacevtske intervencije število strokovnih intervencij/
število intervencij (%)
89,9 83,1 SOP FINT – podatke dobimo iz mesečnih poročil
3 Da Delež strokovnih kritičnih farmacevtskih intervencij glede na vse farmacevtske intervencije število strokovnih kritičnih intervencij/
število intervencij (%)
2,5 4,8 SOP FINT – podatke dobimo iz mesečnih poročil
4 Da Delež strokovnih kritičnih farmacevtskih intervencij glede na vse strokovne farmacevtske intervencije število strokovnih kritičnih intervencij/
število strokovnih intervencij (%)
2,8 4,5 SOP FINT – podatke dobimo iz mesečnih poročil
5 Da Delež rešenih strokovnih kritičnih farmacevtskih intervencij glede na strokovne kritične farmacevtske intervencije število rešenih strokovnih kritičnih intervencij/
število strokovnih kritičnih intervencij (%)
100 100 SOP FINT – podatke dobimo iz mesečnih poročil
6 Da Število napak pri izdaji zdravil na 10000 receptov (število Rp, pri katerih je prišlo do napake * 10000)/število vseh Rp pri izvajalcu lekarniške dejavnosti Kazalnika nismo               0,5

implementirali

Klasifikacija napak pri izdaji zdravil, ki se spremljajo:
• 01 zdravilna učinkovina napačno izdana, •02 jakost zdravila napačno izdana, • 03 količina zdravila napačno izdana, • 04 farmacevtska oblika zdravila napačno izdana
7 Da Število opozorilnih nevarnih dogodkov število opozorilnih nevarnih dogodkov 0 0 Opozorilni nevarni dogodek je  dogodek, ki privede ali bi lahko privedel do nepričakovane smrti ali večje stalne izgube telesne funkcije in ni povezan z naravnim potekom bolezni ter pomeni nepredvideno odstopanje med zdravljenjem. (ZLD-1 12. točka 1. odstavka 4. člena)
8 Da Število vseh receptov glede na število vseh zaposlenih magistrov farmacije število Rp/ št. zaposlenih magistrov farmacije 22.611 25.572 Upošteva se povprečno število zaposlenih iz ur, torej na podlagi dejansko oddelah ur ter le delavce, ki delajo v lekarni – izračunavamo iz ur v breme zavoda, brez dolgotrajnejših bolnišk in porodniških odsotnosti (upoštevamo magistre farmacije)
9 Da Število vseh receptov glede na število priznanih magistrov farmacije število Rp/ št. priznanih magistrov farmacije 24.224 22.523 Priznani kader se izračuna posredno iz realizacije točk in priznanega kadra v okviru kalkulativnega elementa lekarniške točke.
10 Da Število vseh receptov glede na število vseh zaposlenih magistrov farmacije primerjalno glede na sprejete standarde in normative* (število Rp/ št. zaposlenih magistrov farmacije)/ št. Rp po normativu 1,71 1,93 *Do sprejetja standardov in normativov s strani MZ, se uporablja predlog LZS (13250 Rp/mag. farm na leto)
11 Da Število magistrov farmacije s kompetenco za PUZ glede na število vseh zaposlenih magistrov farmacije št. mag. farm. kompetentnih za izvajanje storitve PUZ/št. zaposlenih mag. farm. (%) 0,51 0,50
12 Da Število magistrov farmacije s kompetenco za FTP glede na število vseh magistrov farmacije št. mag. farm. kompetentnih za izvajanje storitve FTP/št. zaposlenih mag. farm. (%) 0 0
13 Da Število izdelanih OKZ glede na število zaposlenih magistrov farmacije število OKZ/št. zaposlenih mag. farm. 4,87 3,63
14 Da Število opravljenih storitev PUZ na magistra farmacije s kompetenco št. primerov PUZ/št. mag. farm. kompetentnih za izvajanje storitve PUZ 3,00 12,00
15 Da Zadovoljstvo uporabnikov v % (zelo dobro/dobro/slabo) 92,2/7,2/0,6 90,6/7,2/2,2 Anketa zadovoljstva uporabnikov storitev v % (zelo dobro/dobro/slabo) – Vsak izvajalec lekarniške dejavnosti si postavi svoja merila.
16 Da Število prijav domnevnih neželenih učinkih zdravil glede na število vseh farmacevtskih strokovnih delavcev št. prijav domnevnih neželenih učinkih zdravil/ št. vseh farmacevtskih strokovnih delavcev 0,50 0,18
17 Da Padci pacientov 0 0
18 Da Incidenca padcev v lekarni 0 0
19 Da Poškodbe z ostrimi predmeti 0 0
20 Da Kultura varnosti 0 0
21 Da Vsi sporočeni varnostni incidenti  zdravstveni  ustanovi 0 0